2015. január 13., kedd

16. fejezet

 Sziasztok! Ennek a történetnek lassan vége, de ne aggódjatok! Jön az új történet :) gyorsan leírom ide a tartalmát aztán aki szeretné azt is elolvasni az megtalálja az oldalamon! :) de ha még sincs meg itt az e-mail címem: noemiolah2000@gmail.com

Szerelmes lettem a gyilkosomba!

Lusy a 16 éves gimnazista lányt egyik nap elrabolja egy banda. Szülei rendőrök és már több éve próbálják elfogni őket kevés sikerrel. Viszont semmi nem fog  úgy alakulni ahogy azt az el rablók tervezték. Dave a helyes tini fiú akinek a szülei az el rablók fontos szerepet fog játszani Lusy életében. Sok izgalommal találkozik Lusy ebben az 1 hónapban. Szerelem, dráma, izgalom felső fokon.



De most jöjjön a 16. fejezet! ;)

Reggel 8-kor keltem és vasárnaphoz híven lementem anyuhoz. mert ilyenkor itthon van. 
-jó reggelt kicsim - köszönt anya
-szia - adtam puszit az arcára. Tejeskávémat kavargatva ültem a pulton amikor anya megszólalt
-  És Dani hogy van? - kérdezte
- Nem tudom.. - mondtam elhúzva a számat - ma mindenféleképpen beszélek vele
- rendben - bólintott. Mást nem tudok tenni. Csak beszélek vele. 10 órakor felkaptam a cipőmet és a sapimat és kimentem az ajtón. Átsétáltam Daniék házához és megnyomtam a hívó gombot
- igen? - szólt bele Dani anyukája
- jó reggelt Eszti vagyok
"brr" nyílt a kapu én pedig bementem. Dani anyukája (Marcsi) kinyitotta az ajtót én pedig beléptem a házba
- Danihoz jöttem - mondtam miközben levettem magamról a kabátot, cipőt, sálat, sapit
- szobájában - mutatott az emeletre. Felmentem és kopogtam
- Ha Berni vagy takarodj, ha anya akkor nem vagyok éhes, ha Bianka ( a tesója) akkor nem pónizok veled és ha Balázs akkor gyere - hallottam az ajtó túl oldaláról én pedig türelmesen vártam amíg végez
- és ha Eszti vagyok akkor? - kérdeztem
- gyere kivéve ha veled van Berni - mondta
- egyedül vagyok - nyitottam be. Tök sötét volt szanaszét volt dobálva mindene és büdös volt. 
- Mi a franc van itt? - kérdeztem - na jó! - léptem az ablakhoz és kihúztam a függönyt. Borzalmasan nézett ki a szoba. - héé! Reggel vaan - nyafogtam és leültem az ágyára
- hagyjál - szólt a párnája alól. Kitakartam és mellé bújtam
- nem hagylak mert szeretlek - mondtam mire felnézett és rám mosolygott
- én is szeretlek - mondta
- na gyere - húztam fel. Lassan felöltözött és elintézte magát én pedig addig rendet raktam a szobájában. Aztán egész nap nála voltam. Filmeztünk és beszélgettünk. Szerintem jobban volt egy kicsit! :) este 6-körül átjött Balázs és elmeséltem neki a napom. Bernivel is beszéltem és hát ő is nagyon sajnálja. Elhiszem..  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése