2015. január 12., hétfő

15. fejejzet

Ne haragudjatok,hogy késtem egy kicsit de már itt vagyok és jön a kövi rész!

Reggel 9-kor keltem fel és Balázs még aludt. Nem akartam felkelteni, hadd aludjon így inkább elmentem a fürdőbe. Zuhanyoztam, fogat mostam és felöltöztem. farmer, fekete trikó és egy ing. Semmi nagy cucc. Kimentem és Balázs még aludt
"pitty-pitty" jött SMS-m a telefonomra. Berni írt:
-Alszol?
-nem - küldtem a választ
- Balázs? - kérdezte
- Alszik, Dani? - kérdeztem
-alszik, megyünk reggelizni? - jött az újabb SMS 
-de! - küldtem vissza. Felvettem a cipőmet és kisurrantam az ajtón. Berni is jött és együtt indultunk reggelizni. Ugyanazt ettük amit tegnap :) megunhatatlan. A fiuk még mindig aludtak, úgyhogy elmentünk sétálni. Egy hegyen voltunk amiről meseszép volt a kilátás. Ott üldögéltünk a padon amikor Berni megszólalt
- muszáj elmondanom valamit! - kezdte én pedig érdeklődve figyeltem - nagyon nagy hülyeséget csináltam! - buggyant ki egy könnycsepp a szeméből. Te jó ég. vajon mit tett?
- Mi  történt? - kérdeztem félénken
- megcsaltam - zokogta el magát. Úristen. ne!
- Mi? - kérdeztem
- Múlt hétvégén elmentem bulizni Kevinnel (Kevin egy régi osztálytársunk és 1 évig jártak Bernivel) és hát berúgtam és bumm. Annyira sajnálom - sírta el magát
- Úristen. Erre nem tudok mit mondani, és ne tőlem kérj bocsánatot. - hüledeztem. Ezt nem hiszem el. - Daninak mondtad?
- nem.. de elfogom! csak erő kell hozzá - mondta nagyot sóhajtva
- Minél hamarabb intézd el! - adtam neki tanácsot. Nem tudom mit gondoljak. vagy 10 percig ültünk néma csendben mikor a fiuk jelentek meg mögöttünk. Berni kisírt szemmel fordult Dani fele aki egyből elrángatta, hogy beszéljék meg mi a baj. Ebből semmi jó nem lesz. 
- mi van Bernivel? - ült le mellém Balázs
- megcsalta Danit - sütöttem le a szemem aztán hátrafordultam, hogy lássam őket. Berni épp sírva beszélt Dani pedig lefehéredett arccal bámulta aztán ordítozni kezdett vele, sarkon fordult és elment. Balázs utána rohant Berni pedig hozzám. Átölet és sírva mondta:
- szakítottunk
Én csak sóhajtottam és szorosan öleltem. Nem haragszom rá, mert elmondta. Attól még a legjobb barátnőm marad. Balázs fel óra múlva jött vissza
- haza ment - sóhajtotta bosszúsan
- ne haragudj - mondta Berni
- miért tetted? - kérdezte Balázs
És akkor Berni elmesélte az elejétől a végéig. Egyikünk sem haragszik Bernire, Danin kívül. Mi csak csalódtunk benne. Vissza mentünk a szobába, összepakoltunk, kijelentkeztünk és haza indultunk. Pár óra múlva a házunk ajtaján fáradtan estem be. Anyának és apának mindent elmeséltem aztán fáradtam dőltem az ágyamba. Nem így terveztem a mai napot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése