2014. december 28., vasárnap

14. fejezet

Az ilyen hétvégékben az a legjobb, hogy addig alszol ameddig csak szeretnél. Én is azt terveztem, hogy 10-ig alszunk, csak aztán rájöttem, hogy 10-ig van reggeli szóval módosítottam és inkább 9-ig alszunk ZAVARTALANUL aztán reggeli. Igen, pontosan így terveztem. Csak aztán máshogy történt.. Reggel 8-kor kopogtak az ajtón. Először azt hittem álmodom de aztán már dörömböltek úgyhogy kinyitottam és a takarító nő állt előttem
- Oh.. azt hittem, hogy itt nincsenek. Mindegy, szobatakarítást? - kérdezte
- nem kösz - mondtam és becsuktam az ajtót. Szitkozódva feküdtem vissza Balázs mellé aki mosolyogva nézett rám
- Hát jó reggelt - ölelt át
- pff.. maximum reggelt.. nem jót - mérgelődtem. basszus ilyen embereket. szállodában vagyunk! Aludnánk de nem számít! áh..Elmentem a fürdőbe és elkészültem., aztán Balázs ment be. SMS - m jött Bernitől : Fenn vagy? ha igen írj facebook-on!
Beléptem facebook-ra és ráírtam Bernire
-mondd :)
- Balázs alszik? - kérdezte Berni
- nem.. idióta takarítónő .. - válaszoltam
- xdd Dani is most kelt, fél 9-kor találkozunk a folyosón?
- persze! :) éhes vagyok
- én is! :D - jött egy ujj üzenet Bernitől. Elraktam a telefonomat és kis sminket raktam magamra. Kinéztem az ablakon és gyönyörű fehér táj tárult elém! Januárhoz képest nagyon nagy hó van! Bár lehet, hogy normális a hegyekben a nagy hó.. na mindegy. 8.30-kor kinyitottam az ajtót és pár másodperc után Berniék ajtaja is nyílt. Irány reggelizni
- elmegyünk sétálni? - kérdeztem lefelé menet
- Igen! láttad mekkora hó van? - kérdezte Berni
- igen láttam - mosolyogtam. Leértünk a hall - ba és bementünk az étkezőbe. Megvolt terítve egy csomó asztal és középen is egy hosszú ami tele volt étellel. Fogtunk egy tányért és körbe jártuk. Tojás rántotta, péksüti, gabona pehely, lekvár, vaj, tea , kakaó, felvágottak és még egy csomó minden. Sokféle ételt felpakoltam a tányéromra és leültem egy asztalhoz. Ettünk és ettünk! :) Mikor végeztünk felmentünk a szobába és elkészültünk. Elmentünk sétálni vagy inkább csúszkálni de részlet kérdés. Borzalmasan sokat nevettünk és jó pár selfi is készült. Este beültünk a szobánkba és megnéztünk pár filmet. Olyan jó volt ez a nap! :) Aztán még medencéztünk és aludtunk :) 

1 megjegyzés: