2014. december 20., szombat

13. fejezet


2 hónapja már minden olyan mint volt. Még egy darabig vissza kellet járnom a kórházba ellenőrzésre, de most már minden rendben van. És végre anya is megnyugodott szóval ma megyünk le a Balatonra egy wellness "hétvégére" igazából 3 napig leszünk ott és ma indulunk. A 10 órai vonattal megyünk ami 12 órára van lent a Balatonon. péntek van - anyuék engedtek egy szabad napot! :) - és 8 óra körül keltem. zuhanyoztam, fogat mostam, hajat mostam és meg is szárítottam. Elő vettem a bőröndömet és bele pakoltam a cuccokat amiket már tegnap kipakoltam. Fehér nemű, pólók, nadrágok, hajszárító, fürdő ruha, fogkefe, fogkrém, tusfürdő, stb. Felvettem egy farmert, lila pólót rávettem a kedvenc pulcsimat és lementem a konyhába.
- sziasztok - köszöntem a konyhában lévő anyumnak és bátyámnak. 
- össze pakoltál? - kérdezte anya
- igen - mondtam és leültem a reggelim elé. megettem és felmentem a szobámba. Csöngettek szóval lerohantam és mind a 3-an ott álltak. Adtam egy csókot Balázsnak, ölelést Berninek és Daninak. Elköszöntem anyutól - nagyon nehezen engedett el - és Tibitől majd elindultunk a vonat állomásra. Minden féléről beszélgettünk és sokat nevettünk. Nagyon jó volt a hangulatom és  többieknek is. Már a vonaton ültünk indulásra készen. Hosszú volt az út az biztos de jó hangulatban telt el. Leszállás után elzsibbadva nyújtózkodtunk ki, és elindultunk a szállásunk felé. Gyönyörű volt a szálloda nagyon szépen megvolt építve. A recepción a fiuk intézték a szobákat aztán a liftbe szállva mentünk a 2. emeletre. A folyosó végén az utolsó 2 szoba volt a miénké. A belépő kártyával kinyitottam az ajtót és egy meseszép szoba tárult elém.





Rádőltem az ágyra Balázs pedig mellém feküdt és megfogta a kezemet
- Boldog vagyok - néztem mélyen a szemébe ő pedig  megcsókolt. Felvettem a bikinimet és mind a 4-en a medence felé vettük az irányt. Nos igen.. ha a szoba szép akkor a medence még szebb.. így is történt



A vízben úszkáltunk nevettünk és ellengettük magunkat. 9 óra körül mentünk vissza a szobába és fáradtan zuhanyoztam le és dőltem az ágyba. Balázs bekapcsolta a tv-t én pedig a vállára hajtottam a fejemet és becsuktam a szememet. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése